Page 39 - Calikusu 3.Sayı
P. 39
bir web 3.0 aracı olan kumospace’de 77 TV iki kere okulumuza gelerek grupları,okul panoları,zümre öğret-
eğlenceli sanal gerçeklik toplantıları çekim yaptı. Bu, projedeki öğrenci- menler kurulu ve sosyal kulüpler
yaptık ve aracı tanıttık. lerimin ve büyük bir kitlenin projemi- yoluyla da yapıldı.Değerlendirmede
ze ve-Twinning projelerinin gücüne ön test ve son test olarak hazırladığı-
Okulumdan projemizde 4 farklı mil- daha ciddi ve saygıyla bakmasına mız anketler ve röportajlar öğrenci,
liyetten öğrencim var. Türkçeyi kul- katkı sağladı.Yalova İl MEM,Yalova öğretmen, velilerimize uygulanmış,
lanmakta yetersizlikleri olan göç- Belediyesi, İstanbul Doğuş Üniver- sonuçları analiz edilmiştir. Çıkan so-
men öğrencilerin Türkçeleri, proje sitesi Öğrenci Kulübü ve dernekler nuçların analizi,kapanış webinarımız
faaliyetlerinden’mama-kulübe-atık ile yapılan işbirlikleri ,kardeş okul ve öğrenci, öğretmen ve velilerimizle
yemek toplama kampanyalarını yü- ziyaretiyle ise okul dışında yaygın- yaptığımız ropörtajlardaki olumlu yo-
rüterekek ,hayvan hakları bildirgesi laştırmalar yapıldı.Bu faaliyetler rumlar projemizin başarısının somut
ve manifestomuzu sınıflarda oku- Okul Web sitesi, EBA, sosyal medya göstergesidir.
yarak,değerlendirme röportajları
yaparak’ ciddi oranda gelişti ve en
önemlisi farklı milliyetteki öğrenci-
lerimin aynı hedefte kaynaşmasına
katkı sağlandı.Web araçlarını hem
proje hem diğer dersleri için kullanıp
etkileşimle arkadaşlarına aktardılar.
eTwinning ile okulumuzun en büyük
eksiği olan derslerde teknoloji kul-
lanımında öncülük edildi.Genel ola-
raksa öğrencilerimiz 21.yy becerile-
rine sahip,teknolojiyi eğitimde etkin
kullanan yaratıcı,yenilikçi ve bilgiye
ulaşmayı hedefleyen aktif bireyler
haline gelmişlerdir.
Çok gündemde olan sokak hayvan-
ları konusu, bir e-Twinning projesiy-
le okullarda ele alındığı için KENT
YALOVA 39