Page 29 - e-Dergi_Calikusu_07032022.pdf
P. 29
Okul sofasında oluşturulan kütüp-
hane öğretmen, öğrenci, veli iş bir-
liği ile hayata geçirildi. Temin edilen
meyve kasaları, salça kutuları, kul-
lanılmayan paletler, atık nevresim
takımları, marangoz atıkları, mutfak
dolapları, atık kumaş parçaları, kire-
mit, şıngıl gibi atıklar öğretmenler
tarafından dönüştürülerek pencere,
kitaplık, saksı olarak kütüphanede
değerlendirildi. “Masal Evi Geri Dö-
nüşüm Kütüphanesi” adı verilen kü-
tüphanede çocuklar mutfak dolap-
larından dönüştürülen masal evde
paletler üzerine dikilen minderlerde
oturarak yine eski dolaplardan dö-
nüştürülen kitaplıklardan aldıkları
resimli kitaplarla vakit geçirebiliyor
ve paylaşımda bulunabiliyorlar.
YALOVA 29